rEadEr :)

Wednesday, September 28, 2011

Day after tomorrow

Dan...
Pabila esok, datang kembali
Seperti sediakala
Dimana kau bisa bercanda

Dan...
Perlahan kaupun, lupakan aku, mimpi burukmu
Dimana t'lah kutancapkan duri tajam
Kaupun menangis, menangis sedih
Maafkan aku...

Dan...
Bukan maksudku, bukan inginku melukaimu
Sadarkah kau di sini ku pun terluka
Melupakanmu, menepikanmu
Maafkan aku...

Lupakanlah saja diriku
Bila itu bisa membuatmu
Kembali bersinar dan berpijar seperti dulu kala
Caci maki saja diriku
Bila itu bisa membuatmu
Kembali bersinar dan perpijar seperti dulu kala


ceh! lagu ni x de kene mengena pon ngn post aku kali ni..hahaahaha *konon

ya, lagu ni tok dorang yang aku akan tinggalkan..
mungkin akan ada hari esok untuk aku jempe dorang lagi..
maafkan aku kalau tingkah laku aku selama bersama dorg banyak menghiris..
Aku sentisa doakan kebahagiaan korang..
Doakan aku gak ye?

maybe pas ni aku akn lama tak tulis post..
ala, bkn ada sape pon nk bace =_='

No comments:

Post a Comment