rEadEr :)

Wednesday, September 21, 2011

Don't look back!

Dan bila hadirnya esok, itu bermakna aku tak mampu lagi untuk melihat semalam..
itu ialah kenagan! aku tak boleh mengubah warna semalam..
aku tak bisa lagi mencorak semula ketawa semalam.. aku tak mampu memadam tangis semalam..
aku juga tidak mampu untuk menahan hari ini..

Oleh itu, aku harus teruskan berjalan..berjalan mengikit jalan yang ditentukan..
aku berusaha unuk memilih jalan terbaik..dan disusuli ketentuan-Nya..
Dan sekarang..ak redhakan apa sahaja.. ya! apa sahaja!
Aku berusaha mencipta setiap hari adalah hari terbaik dalam hidup..
Supaya aku tak terkilan menjalani hari esok..


Terima kasih kepada yang sudi menemani aku dalam setiap perjalanan ini..
kalian tidak akan menjadi kengan! kerna kalian ada setiap perjalanku pada hari esok..

No comments:

Post a Comment