rEadEr :)

Thursday, September 15, 2011

Keputusan e-Rayuan

Kecewa!
ok, pas ni aku sepatutnye sedar diri dan x terbang terlalu tinggi.
inilah padahnya..tapi benda dah pon jadi,,apalah ertinya ak nk nges2 ag..
mungkin masa aku apply e-rayuan tu aku berada dalam keadaan separa sedar dengn memilih course Office Mangement dan IT Multimedia. xsedar dri lgsong~
Sedangkan Diploma aku course IT Networking :( ak tak salahkan sesape. mmg sala aku sendirila..
Hari yang wat ak berperasaan pelik!
Xsangka aku akan dok opis dengan jangka masa yg lama ag..sib bek la nak confrm dah..leh nek gaji skit..
tp tu bkn la kegembiraan aku skrg..
tu sume tolak tepi..mista boyfie ckap bkn rezeki..mmber plak kate mgkin ada yg lebih baek tok aku pas ni..
insya-allah..aku sndri pon x dapat meneka apa yang akan berlaku pas ni..
mudah2an ada yang lebih baek tok aku pas ni.. :')

pengajaran tok korg, klu nak sambung study tu, plih ar ngn betol..ramai sgt yg bijak pndai sekarg.. kene bersaing..pas2 tgok rezeki gak..



2 comments: