rEadEr :)

Tuesday, December 6, 2011

Wordless Wednesday :)

Assalamualikum..

Baru hari ni rasenye aku mentelaah sesuatu yang berfaedah..hahaha
Uish,, penatnye buat coding Java nih (merungut je...dush3!) Output yang kuar pon tak memberangsangkan langsong.huh! tension tol..

#endOfStudying

**********************************************************
owh! ye..
saya sangat mengidamkan untuk menonton Ombak Rindu..
dah nak dekat seminggu cite tu kuar panggung...xdapat2 gak nak nak menatap Aaron Aziz, Kak Maya ngn Kak Lisa..T_T 
Ombak Rindu versi novel sangat best! tu la novel pertama aku baca..zaman mase aku form 1..Aku bace novel tu pon sebab masa tu ada budak laki syok kat aku siap anta surat ag..name dye pon Hariz gak..hahaha (pengakuan berani mati...sorry Mr.O) tapi aku tolak dye, alasan aku nak fokus kat study.. Member aku nama Afiqah yang replay-kan surat tu...tulisan aku buruk...segan..hehehe
tapi pas aku tolak Hariz, dye ngorat Jamilah pulak...pas2 dowg couple..tibe2 aku jeles! rase cam 'tak guna pnye jantan!'...tapi aku bole cakap 'untung la Jamilah oii'..kompius..aku suke ke aku marah?

#endOfMovie

**********************************************************

Taman Buaya!
yeah~
pandai adik aku pilih tempat nak spent time together2 ngn family :)
sbb sebelum tu ak suggest nak tgok movie..kene reject sebab suggestion tak [U]mum... tak sesuai dengan semua lapisan masyarakat..so, ke Taman Buaya lah kami...

penghuni taman I :  nampak kacak dan gagah kan cik abang nih ;)


penghuni taman II : dia gadis yang pemalu.. sembunyi dibelang pokok tu :)



pengunjung : dah letih round satu taman nih...ada bau boye skit :(



#endOfBuaya



No comments:

Post a Comment