rEadEr :)

Tuesday, February 28, 2012

Seni kertas-dinding

Assalamualaikum and hye!

Firstly, please answer my question sejujur-jujurnya! (ceh, merosakkan bahasa betol) Korang dah bace cerita karut aku yang tajuknya Untukmu Aida tu ke belom? Dah baca? bagus2... Cam tu la anak mak! Untuk yang belum bace tu... tolong la baca karya aku yang tak seberapa tu..huhuhu bukan panjang pon..pendek-pendek je sebab kalau panjang-panjang nanti aku takot korang pon malas nak baca kan? Lagi2 Mr.O aku tu memang tak minat membaca tu.. :P So, karya aku ni khas taw, memang khas sangat2 untuk orang2 yang malas..hehehe tak de lah..kalau dah baca tu mesti la rajin kan?

So, hari ni aku nak share gambar yang aku dah edit, pas2 jadi wallpaper lappy aku..hehe

King and Queen of my heart! Masa nak naik Fraser Hill..May God bless them both..

me and my housemate masa pegi jalan-jalan kat Jongker Walk!

Kristina. She has a beautiful and photogenic face! sangat cute!

This is me and the bottle. At river cruise..

me again,, now at Fraser Hill..

mr.o and me.. mainly at Melaka.

cam ne? Ok tak? Aku tak kate sangat cantik, tapi cantik ar...kan? hehehe sape lagi kalau nak puji kalau bukan diri sndiri... :)

No comments:

Post a Comment