rEadEr :)

Tuesday, May 29, 2012

My Day : Diploma Graduation

Assalamualikum..

Sementara aku menunggu installasi Visual Basic 2010 untuk CCT, aku rasa sempat kot kalau aku nak cerita pasal konvokesyen aku itu hari.. :)
Tulis je macam aku nak 'cerita'...tapi idak le...baik aku hambarkan foto-foto kenangan je untuk korang tatap..hehe

Rehearsal time:
me n ida :)

Rehearsal pon penat taw...panas terik lagi kena kehulur-kehilir..
Ingatkan boleh la naik pentas,, maka idaknye..ramai sgt kalau nak rehesal sume sekaligus~
Dah abes je rehesal, pegi tempat makan yang da lame tak pegi..~
rindu dengan lembu2..hehehhe Lepak borak-borak,, macam2 cite ada..

all da boys!
Hari yang ditunggu2!

wif my bff~

i got a kiss!!

my supporter!

my gorgeous ibu :)

my ohsem ayah :)

my best followers..hahaha

my ermm.... 

my soulmate :)

caught in camera!

his family :)

the ohsemness~

da luvly family!!

my classmate :)

hooorayyy!!!


No comments:

Post a Comment