rEadEr :)

Tuesday, June 26, 2012

Bila aku dah mula ber-Instagram

Assalamualaikum...

Hey guys! relax n chill~ aku tau korang dah sedia maklum dengan aplikasi hebat bagi pengguna2 smart phone dan anroid ni... Tapi bagi la aku peluang nak membatakkan diri dengan bendalah ni..hahahha
Since  aku dapat je Samsung Galaxy W pemberian mr.o sempana ulangtahun aku hari tu, aku dah start berjinak2 dengan 5mp kemera yang tersedia..


Dan tak sah lah kalau dah pakai enset canggih2 tp tak reti nak gunakan ye tak? So, aku pon bershooping lah kat Play Store cari Instagram ni.. dah pas install tu, ni lah hasilnya...
tadaaaaaa!!!
mula-mula test kat muka sendiri dulu..


pastu test kat member pulak..



edit gamba sendiri pon bole..

rasa-rasa macam payphone ni menarik pulak..hahha

mekasih awk..luf u like a love song lah~ hehehhe


No comments:

Post a Comment