rEadEr :)

Wednesday, November 28, 2012

menggilai Peplum!

Assalamualaikum...

Tahu tak Peplum tu hape? hah.. bagi yang tak taw (cam aku dulu) meh sini aku perkenalkan...Pepulum ni bukan mkanan taw.. bukan buah-buahan apatah lagi asam tu (Pikin Plum) hahaha. Peplum ni adalah sejenis pakaian wanita yang dipopularkan kembali.. (mak aku cite zaman dolu2 dah ada baju ni). Kiranya Saloma dah pakai dah baju2 cam ni..hahahha - aku je kot yang baru tahu. haih~
baju Saloma pakai ni peplum zaman dulu..


Aku dah screen shopping (window shopping) la skit2 kat page dan blog2 yang ada jual online peplum ni... Bila dah tengok, semua cantik2! Geram sangat!!! Tapi xde kemampuan nak beli lagi wat masa ni..huhu

yang bawah ni antara koleksi Peplum dari Moddy Farah Dafri yang berkenan kat hati aku..hahha korang boleh gak tengok blog beliau kat sini - http://belogakubukankau.blogspot.com/
Ni semua dah ada dalam list pembelian aku lah..hahaha belinye tak taw bile -_-'

sangat comel!! Lace tu buat baju ni naik kot..

Tribal Peplum..ada corak..tak la busan sangat..

sweet kan? 


Peplum biasa yang labuh..
yang macam FL pakai ni warna biru...
simple dan sopan :)

Harga bule check sendiri kat page Moddy oke?

Yang ni pulak dari Qaisara Beautyshop..


No comments:

Post a Comment