rEadEr :)

Monday, November 28, 2011

teman ditempat teratas

Assalamualaikum..

dalam kesempitan hidup aku dikepit assignment dan macam2 project nih,, ak menyempatkan diri lagi untuk berjimba-jimba dan melayangkan post nih...hahhaaha Kalau Kak Ayu, Kak Ena dan Kak Sue bace post kali ni,, kompem dye  hangin...Maaf kakak2-ku sayang...jagn risau, org tak kan lupa janji2 lama... :D
Post ni di-dedikasikan untuk kau Mr.O! (dan lagi-lagi kau...huh!)


Aku dah cakap, aku sihat2 je...tak payah prgi klinik pon...Kau amik gak ubat kat panel klinik ofice tu nape?

Hari ni kan kite nak tegok Edward Cullen ngn Bella, nak nak kena bawak ubat gak ke?

Kena pakse brkfst McD untuk isi perut, sbb pas2 kena makan ubt.. Aduh.....ubat ag~

Rela pusing park 5x cari parking yang dekat pintu masuk Mall, sebab tak nk bg aku jalan panas2..

Sanggup tunggu ag 4 jam sebab tiket wayang dah full...sbb sume orang nk tgok Edward..huh!

Kesan ubat yang aku mkn td dah jalan..aku ngntok...Kau pusing satu bandar sebab nak bagi aku tidur lena..

Aku berseloroh je nak makan Kenny Rogers Roasters, kau beli gak wat ape?

Kau patah balik pg kat kereta nk amik sweater, sbb Edward da nak mula..Kau cakap aku akan perlukanya nnt,,

Da lbh 10x aku batok mase tgok Jackob jadi serigala, kau pakse aku pakai gak sweater kau tu..

Kau tak nak pon janji nak buat wedding kite kat Hilton Hotel!



 kau jahat! suke pakse aku buat ap yang aku tak suke! menyampah! Tapi kalau Tuhan pinjamkan kau padaku hanya untuk sementara, terima kasih atas segalanya...Kerna hingga saat ini, kau temanku ditempat teratas.. :)


Mungkin kau temanku yang tidak semulia Nabi Muhammad saw, tidaklah setakwa Ibrahim, pun tidak setabah Ayyub, atupun segagah Musa, apatahlagi setampan Yusuf, namun kau hanyalah pria akhir zaman yang mampu buat aku bahgia dan yang punya cita-cita membangun keturunan yang soleh..





No comments:

Post a Comment