rEadEr :)

Tuesday, December 13, 2011

bulan manis :)

Assalamualaikum...

Sedar tak sedar, kita dah pun sampai penghujung tahun 2011. (tp aku sedar, sbb blan depan ada exam!) Bulan  December ni bg aku macam 'musim mengawan'..sebab ramai yang melansungkan perkahwinan dalam bulan ni.. Aku yang bnyak keje nak buat ni pon, bila tgok orang kawn or tunang, dengan pelamin..hantaran...baju pengantin..wahhh~ nampak cam bahagia je....nak kawin jugak lah!(ah, tu respond tiba2 aku bile tgok owg kawen) Mr.O pon bz attending majlis kawen sedara2 terdekat..almost every week ada je invitation..jeles! cam VVIP lak..menyampah~

Golongan artis pon ramai yang kawin...da name pon artis kan, pelamin mesti la gila vogue dengan tema yang macam2....bestnye!! pas2 bile dorg buat video, benda simple pon nampak exclusive...

MAK!!! AKU NAK KAWEN JUGAK!!!!

walaupon aku tak tegok tv, internet ni lagi laju menyebarkan gambar2 kawen yang buatkan aku jeles dan x leh fokus! ah,, geram!

wedding artis yang sweet sgt mcam Zahiril ngan Shera Ayob..

lagi2 bila Zahiril baca puisi untu Shera tu....waaaa~ sweetnye! T_T

Pas tu wedding Deqwan ngan Michelle..


ni video dorang~ sweet mybe sbb dowg dari bangsa yang berbeza~

dan last skali ni pulak wedding engagement Maria ngn Asfirdaus~
walaupon Maria or Dato' bkn artis, tp Maria tu vlogger yg agak fames cam Cikgu Shida..

Maria ni cantik...see~

tapi bila da sampai dye wat perangai peliks~ dush! family dye pon bejangkit gak..
sangat happening dan sangat sweet!walaupon tgok gamba je...see more..
sangat J.E.A.L.O.U.S!!(ha...kan aku da main spell-it-right)

MR.O JOM TUNANG!!!

Mr.O : Oh no!!
Me : Oh yes! please~ (buat muka cam meaw 'puss n boots')
Mr.O : arghh~ alright...but! after you finish your degree with pointer 3.0 and above!
Me : huh? No!!
Mr.O : what? yes sayang~
Me : fine!
Mr.O : saba la,, jgn ikot orang.....
Me : T_T

orite,, sambung skit..
ada beberapa perkara je yang aku nak plan and imagine dari sekarang..

1. Concept of the wedding..
kalau cam bella ngn edward tu pon bole..white,simple and relax....
r u ok with tis Mr.O?
2. pre-wedding photoshoot..
based on garden jugak...tp banyak pilihan...pening nak pilih!
comel!!!

3. Catering!
i don't want make my parents tired on my day!


4. Dressed~
baju toksah cite la...nak kaler putih, turquoise, purple, pink...sume kaler lah!hahhahaha

(no image available bacause too many choices) :p

No comments:

Post a Comment