rEadEr :)

Saturday, January 7, 2012

aku disini untukmu..

angin January yang bertiup membawa aku kesitu..disaat hati rindu digaul rasa benci.. 
peristiwa itu  masih segar..masih dapat kulihat dengan jelas..
waktu CBR meluncur laju...isinya terdiam seribu bahasa.. 
kutelan riak wajahmu supaya dapat ku merasa apa yang kau rasa.. namun waktu itu cintaku masih tidak dapat meneka..
perjalanan yang sedepa bagaikan sepurnama.. dan sepanjang waktu itu aku masih menatap wajah kamu..
rautmu nampak tenang, namun tingkahmu gusar..
bagaikan setiap saat aku mahu membisik "sayang, aku ada disini untukmu"..
kugenggaman erat tanganmu agar kau faham bicaraku..tolonglah berikan aku pengertian apa yang kau lalui..
dan pada saat itu juga, aku berjanji pada diriku yang aku tak kan membiarkan kau menempuh apa pun sendiri..
aku tak mahu lagi melihat raut wajahmu yang beriak tenang..
aku tidak faham! aku tak mngerti bicara itu..
kau terlalu redha, kau terlalu pasrah..namun tolonglah jangan simpanya sendiri..
aku ada disini untukmu..jangan biarkan aku bungkam dengan 1001 soalan yang tidak berjawapan..

21012011 - nombor yang membuat aku trauma dan belajar apa itu cinta dan kesetiaan..

maafkan aku...kerna angin January ini membuatkan aku menangis..
maaf juga kerna telah mengenang luka semalam..





No comments:

Post a Comment