rEadEr :)

Sunday, February 26, 2012

Nak tidur dengan Aliff lagi!

Assalamualaikum..

Dah seminggu aku kat hostel ni.. Rase nyesal pulak tak balik.. rindu kat Alif.. :'(
Dah lama tak tidur ngn dia..main dengan dia..Dengar gelak dia.. sembang dengan dia..Dah macam orang angau dah aku ni..hahaha Bkan apa, sebulan dah terbiasa dengan dia, tiba2 kena balik hostel.. Mesti la rindu.. Aku ja la pon penyelamat dia dari ibu yang garang tu..hahaha

Kadang-kadang aku kecian tgok dye ni.. Mak bapak keje malam.. hantar Alif kat umah mak aku pukul 4ptg, pas2 balik pukul 2 pagi.. kadang-kadang pukul 5 pagi.. Sib baik sebulan 2 minggu je cam tu.. Xpe la, demi rezeki keluarga kan..

tengok kalau dye da tdo.elok je tido dengan kain pelikat bapaknye tu..

ni la padah orang degil, letak dalam baby chair pandai lak keluar..

ni tak pasti sape yang exited..Alif ke abg Akim tu..hehehe

eceh,, tengok macam paham je tu..

tengah layan diri sebelum tido..

Tapi sebenarnye budak ni ada tabiat pelik sebelum tidur yang buat aku takut.. Bila dah dibaringka, dah tutup lampu, lepas 3 saat, dia mesti bangun balik, selak langsir tingkap.. Walaupun tingkap tu tertutup, dye boleh suka sambil lompat2.. Gelak besar pulak tu..aku pon tak taw apa yang dye gelakkan. Sampai kadang2 tu bole tido ngadap cahaya dari tingkap tu.. Menakutkan betul..



Lagi satu mamat ni sangat senang nak gelak..tak taw la dia ikhlas ke tidak..hahaha Sebab orang sepak plastik pon dia gelak...tak paham..huhuhu

No comments:

Post a Comment