rEadEr :)

Sunday, April 1, 2012

Kim Jong Kook

Assalamualaikum..

Dulu aku penah dengar orang kata,, benda yang kita tak suka tu la nanti jadi benda yang paling sayang.. betol ke? (ni xde kena mengena dengan benda yang aku nak cerita..)

Aku baru2 ni aku tengok la satu korean reality show.. ni sume gara2 housemate aku yang dok pasang la.. mula-mula tu aku dok jeling2 je.. dah lama2,, ketagih la pulaks~ hahahaha

First time aku tengok, aku tak pandang pon mana2 artis kat situ yang cam ensem.. sebab aku memang da mind set lame dalam otak aku, AKU TAK SUKA KOREA, MAMAT KOREA TAK ENSEM PON! Tapi ada satu episod yang time Jong Kook dapat team dengan Bong Son(pempuan gemok yang gila gedik ngn Jong Kook),, pas2 ak terminat ngn cara2 Jong Kook malu2..hahahha comel je.. dan start ari tu, aku pon layan Running Man + usha Jong Kook dalam setiap episod..hahahha


Paling kelakar bila tengok peserta lain gila takut bila Jong Kook jadi hunter..hahaha,, cuak masing2.. sbb tu dorang panggil JK commander.. tak pon Sparte Kook..hahahhaa comel3!




Nak dipendekkan cerita, sekarang aku pon dok stalker2( JK artis, so aku bukan stalker dia pon..) la JK ni.. member aku lak g tunjuk video JK nyanyi lagu tema RM.. kawai~~
Dri sumber2 yang aku salintampal,, ni antara gambar2 hot Kim Jong Kook..hahaha selamat menatap!


rambut pendek + muka serius -_-

senyumana yang comel + xnampak mata

alahai~~

nampak cam tenang je mamat ni..

a'ah,, badan je beso, bila dengar suara,, alahai~

smart! leh wat wallpaper..



nak peluk!!!

2 comments:

  1. jongkokk!!! .. haha.. Kalau dai buat ambush.. Mc akan sebut nama ni dengan garau..

    ReplyDelete
  2. hahahaha betul2.. pas2 masing2 buat muka takot~

    ReplyDelete