rEadEr :)

Sunday, May 6, 2012

Kejohanan Bowling Piala Pengetua Emerald

Assalamualaikum..

Hari ni dengan bangganya aku boleh update blog dengan hanya menggunakan line wifi EPNETWORK sahaja..hahahaha awesome kan?  Mungkin sebab ramai budak2 MMU balik cuti study week,, so, aku pon dengan berbahagianya lah dapat online..


okey,, dikesempatan berpeluang emas ni,, aku nak share cerita yang dah berlalu 2 minggu lepas.. haa,, mengenai pertandingan boling terbuka piala pengetua emerald.. aha,, suke hati aku je kan nak bagi nama..
Aku memang da taw pasal game ni sebelum advertisement dikuarkan.. so,, dah cari la awal2 team mate aku.. 
ann,, nabila, ain, jiema :)

shekin, nabila, jiema, ann :)
Disebabkan terlalu exited,, kiteorang sempat la nak pegi 'practice' la...konon2 nak scor la tok tournament nanti..hahhaha Sesampai je hari yang dinanti-nanti kan,, dengan over confident je nak menang..hahaha masuk je 'gelanggang', amik kau..hahahha bola tah kemane, lane tah kemane.. datang dengan yakin,, pas2 ape pon tak jadi.. 

ni gaye je lebih..hahaha
Lepas abes 2 game,, terus balik..balik dengan yakinya rasa tak menang..huhu tak pe2,, lain kali kami akan tebus kesilapan lalu..ahahah BTB(Bukan Team Biasa) boleh!! yeah!

No comments:

Post a Comment