rEadEr :)

Monday, May 7, 2012

dah 3 tahun :)

Assalamualaikum..

Apa yang 3 tahun? haa,,ni cerita personal sikit.. sape2 rase cam agak2 meluat,, sila berhenti membaca sampai sini je..mekasih..:)

 Okeh,, ini adalah love story aku dengan mr.o setelah 3 tahun 'bercinta'...(adeh,, aku tak kau nak letak ayat ape da). Nak dijadikan cerita, malam 24hb April tu mr.o kena kerja sebab nak kena anta sok pagi.. so aku dengan penuh kesabaran tggu la..(angan-angan leh ar 'gayut' lelame) tunggu punya tunggu, tepat jam 12 tgh mlm 25hb, aku pon dapat mesej..
"B, epy envsry. Muwahkx! cayang b tgt!"
aku pon rase cam ni.." ........? " just this? ok.. aku pon reply "OK"..
Pas2 mr.o erus call and kate nak balik umah da ni... nnt sampai umah dia call balik.. Time tu hati dah membara..(tak taw la nape emo sgt..ahhaha)
Bila mr.o sampai umah, dia trus call,, tp mase tu aku da majok..hahahha tak nak cakap langsung.. tah cam ne, end call... pas2 dia tak call balik! lagi bengang! aku tgah majok kot!
aku dgn keras ati tak de lah nak call dia balik kan...pas2 aku post benda2 'sedih' + gamba bawah ni kat fb mr.o..hahaha kelakar~
igtkan membantu,, pas2 aku balik yang kena.. dushh! padan muka!hahaha

ni sekadar wallpaper,, baby tu anak org, bkn ank aku :D
Next Saturday,, mr.o datang Melaka! sbb dia penah janji nak belanja ikan bakar sempena sambut anniversary kiteorang nih..(ok,, aku je yang emo lbh LAGI..)
Aku pon muka ad shenyum la.. mula2 plan nak g mandi-manda kat WanderLand..tp cancel..~ (cam budak2 permintaan..hahaha)


Okeh,, lokasi ikan bakar yang kiteorg pegi ni sebenarenye tak berapa romantik la untuk pergi berdua-duaan sebenarnye..sebab makananya sangat banyak! kami ni pon,, bukan perut lebar sangat nak makan banyak2 kan..huhu Tp makanan dia memang sedap!

Check diz out!
Lokasi : Medan Ikan Bakar @Muara Sungai Duyung

Hujung minggu, kedai ni akn penuh,, kalau datangg malam sikit, pas pkul 6 tu,, kena beratu tunggu orang lain makan... saba la eleman penting masa tu..

kalau bawak family sangat sesuai...
Dalam banyak2 menu,, air kelapa ni je la yang paling cepat sampai.. Pas2 kena tggu mr.o pilih ikan.. Aku kena jage tempat..nnt orang curik!hehehe



Berapa minit seletal mr.o pilih ikan, sotong dan udang, akhirnya sampai la jugak menu tu...sotong goreng dan sambal udang.. Mr.o amik ikan siakap,, sebelah masak 3 rasa, sebelah masak sweet sour(eh,, bkan same ke tu?) hahaha, tah la..

Sementara menuggu, take a picture!
Hah,, ni la muka orang lapa... minum air kosong je tu..diet katenye~

ikan masak sweet sour yang dah tingal tulang..hahaha
Lastly, sblm balik kiteorang bertukar2 hadiah..hehehe 

Aku dapat coklat yang banyak! woha!

No comments:

Post a Comment