rEadEr :)

Thursday, May 10, 2012

Ni minyak wangi lah, bukan ubat pengsih~

Assalamualaikum..

Hari tu, gf aku ada offer aku untuk join mak dia punya business jual minyak wangi.. (actually,, aku yang mintak nak join..hahaha) Berdasarkan cerita gf aku tu,  mak dia buat business ni kat pasar malam, masyuk gak.. bole dapat sampai 3k sebulan.. Bayangkan la.. pasar malam pon 2 kali je seminggu,, sebulan baru 8 kali..da dapat income cam keje opis yang pegi tiap2 hari tu... Mau tak buntang mata aku dengar.. tu yang aku mintak nak try baut kat UTeM nih..  Kot2 mau menjadi.. student ni kadang2 nafsu dorang unpredictable..hahha(macam aku lah) suka beli barang2 yang tak penting..

Pas dia usulkan hajat aku tu kat mak dia,, mak dia pon setuju lah... Dalam pale otak aku,, dah aim ibu ngn ayah tolong jualkan kat kawan-kawan diaorang..hahahaha Disebabkan mak gf aku tu awesome dan sangat memahami yang aku ni student tak berduit,, dia just mintak aku jual tanpa modal, pas2 dia bagi la aku komisyen... kire aku tolong jual la ni..ha..aku pon berangan-angan la konon2 mampu jual 70 botol minyak wangi ni dalam masa sebulan..hahahha

But then,, aku rase dah hampir sebulan aku amik minyak wangi tu, sampai hari ni baru 2 botol je yang terjual.. Tak de bakat lansung nak berniaga..hahahaha Igt boleh la duit komesyen tu buat topup duit minyak ke,,duit belanja ke..Tp tu lah,, dah xreti nak niage tu, mmg tak kemana lah.. Cam ne lah nak maju aku ni.. Hari ni baru terpikir nak post kat blog(kenapa dari dulu x pikir cam ni?).. kot2 ada la yang nak beli..  bole2 la pm aku kat FB nnt ek?

Brand : Sinar Gemilang Muslim Perfume
Harga : RM 15 sebotol
Wangian : Ada 7 jenis :-
  1. Getaran Jiwa
  2. Penawar Rindu
  3. Racun Asmara
  4. Kristal
  5. Paris
  6. Fruties
  7. Red

wangi weh...tak tipu...beli la~ bantulah belia muda dan belilah barangan buatan Malaysia.. :)
Ni bukan ubat pengasih taw...korang jangan la takut nak beli.. boleh bawak g solat.. Untuk student yang jadual pack tiap ari tu,, sesuai sgt sbb bau ni segar.. walaupon korang seharian ada kulih,, tp korang akan tetap wangi.. berminat or sebarang pertanyaan boleh hantarkan komen, email or pm kat facebook aku..
Terima Kasih :)

No comments:

Post a Comment