rEadEr :)

Thursday, May 10, 2012

Flickr atau Blogger?

Assalamualaikum..

Zaman sekarang ni, dah macam2 rangkaian sosial ada kan.. of course paling famous amous Facebook-lah~
Tapi malam ni aku nak cerita pasal Flickr dan Blogger.. Im not actually want to talk bout specific function provided by this both social network..


Tapi lebih kepada pemilihan which one yang sepatutnya aku guna sebenarnya..
Kalau korang perasan(kalau la ye~) ,,post aku banyak letak gambar dari apa yang aku tulis...kan?huhu

Mungkin tak semua post,, tapi aku ni kalau dah pikir nak post gambar2,, sementara tunggu upload, aku dah lupa ayat2 yang aku nak tulis tu... kalau dah tulis panjang2, xde mood la pulak nak upload gamba..hahahha

Do i had to have both flickr and blogger?

I think NO. Sebab aku tak reti nak guna Flickr! hahahaha Tweeter pon merangkak-rangkak.. Name je 'budak IT'..APTB~

Ok lah,, ni je pon post kali ni..hahahha bosan2..Layan la gambar aku buat bengkel ni..dah 2 hari berturut2 mengadap... Bak kata Gary oppa,, STRESSED!!! 

@McD Melaka Mall

tok guru yang ni,,, no komen..mesra lebih ni..hahaha

sangat tekun ye o_0

semapat2 je :P

bekas2 student PUO n PSIS jadi guru :)

Expertise~

malu2 lak Ain ni~

No comments:

Post a Comment