rEadEr :)

Tuesday, May 8, 2012

Secret Recipe

 Assalamualaikum..

New York Cheese
Wah2,, name tajuk pon dah sedap an?hehehhe Hari ni tiba2 Jiema teringin makan Secret Recipe lak,, tu yang bawak dia pegi.. Sampai sane,, wahhh~ meleleh air liur seh..(hiperbola)
Aku ngn Pika pon dah lame tak makan...dengan cuaca yang panas lak tu... memang sangat menyelerakan lah..
Kalau ikot nafsu,, sume nak..huhuhu duit nye je tak cukup..

Disebabkan aku tak pernah makan SR(confession) ni,, aku pon dok senyap je la bila dorang carita2 jenis2 kek yang ada...hahha kalau tak taw buat cara tak taw kan? hahaha aku pon main tunjuk2 je kek bila dorang suh aku pilih..tgaok nama yang agak2 sedap n bentuk yang agak2 menyelerakan..hahaha

Hasilnye...tadaaa~

chocolate indulgence dengan black forest cheese

Jiema n black forest cheese


Add caption

ice blended mocha cappuccino
 Lepas abes 2 slice,, tibe2 rase tak puas la.. oder lah new york cheese. Dapat la free Dejeeling Tea..

Pieqa + new york cheese n darjeeling tea..

bancuh teh~


the list bite! nyam2~
p/s : Jiema,, nnt belanje lagi ye :)

No comments:

Post a Comment