rEadEr :)

Tuesday, December 11, 2012

Wedding lagi!

Assalamualaikum....

Malam yang sepi. Pak mat jual kopi. Aku nak cerita. tapi tak tahu apa. so aku post gamba. pasal diri aku  lagi. kau dah bosan? aku belum lagi. sila lah baca. sila follow sekali. haha. terima kasih daun keladi.

Sabtu yang lalu. pergi kenduri lagi. kenduri Kak Pika. dia classmate aku. kawin dah lama. yg ni belah laki. sebelum sampai sana. sempat sesat2. bukan tak da peta. tanya org pun sudah. memag saja nak sesat.hahaha. sampai kenduri 4ptg. kena bg alasan "kami pegi kenduri td". haha. maaf la. cover malu sebenarnye.
ni la muka2 orang sesat tapi tak nak ngaku..hahahha

amik berkat si pengantin :D

Mamat ni satu kelas jugak. tp part time photographer~ awsome!~


mengapait si pengantin :)

dengan siapa pun. aku memang comel!hahhaha

ni da lebeh dari amik berkat da ni..hahahhaha

Selamat Penganti Baru kak Pika sayang!! Semoga menjadi isteri yang solehah dan ibu yang mithali... In syaa Allah.... Semoga kak pika ngn abg jep bahagia sampai akhir hayat korang :D cepat2 la dapat baby ye...hehehe


eh, tiba2 terletak pulak gambar ni..hahahha

si buntanag saya :D

No comments:

Post a Comment