rEadEr :)

Monday, January 7, 2013

hasil dari cuti study week~

Assalamualaikum..
Salam sejahtera, salam 1Malaysia and sawadikap..(kot2 ada reader dari Thailand kan.haha.)
Aku percaya, ramai yang manfaatkan study week dengan berjimba kan? bek ngaku cepat!haha Kalau betul pun kenapa? hade aku kisah? *mimik AA (u know who!)

meh sini aku nak cerita skit tips yang aku guna time study week untuk dapatkan empat rata....fuhh~ amin :D

Day 1..
1. Sungai Tua
Lokasi: 10 km dari Bandar Baru Selayang melalui Jalan Sungai Tua - Ulu Yam dan 23 km dari Bandaraya Kuala Lumpur. Hutan Lipur Sungai Tua terletak di dalam Hutan Simpan Hulu Gombak yang merupakan sebahagian dari Hutan Taman Negeri juga dikenali sebagai Taman Warisan Negeri Selangor. Hutan ini merupakan jenis hutan dipterokarpa bukit.
-Sebab aku pon dah kepingin sangat nak mandi sungai,, so, our first travel vocation pegi mandi sungai lah...

carik port dulu...

masing-masing bangun lambat, bagun terus gerak..tu yang kelaparan..

Ibu is always a best organizer!

2. Selayang Mall

Lepas balik dari mandi sungai, kami pegi shopping kat Selayang Mall pula. Si jejeka2 "kacak" ni nak beli topi trend terbaru katanya..topi full-cap yang macam Justin Bibir tu..hehe

Justin bibir pon aku pakai gak en?hahaha
sampai ibu ayah pon terlibat sama -_-'

masa tgah posing2 tu, tauke kedai tu tiba2 offer nak amikkan gamba satu family..hahaha
Day 2..
1. Times Square, KL

-Disebabkan ibu sangat teringin nak naik kenderaan awam, so hari tu kami pegi Keyeell nek KTM je.. turun kat KL Central, tuka monorail pegi Imbi. Seronok mak ayah aku.. adik2 yang kecik tu pon teruja walaupun sesak2..huhu
ni yang dah compile..

oh! kami remaja muda! -perlu ke yg depan tu?


semalam boys, hari ni gurls pulak nak shopping..hehe SALE!!
Sib baik mak bapak aku dapat tmpat duduk dalam monorail..


Day 3..
Tanggal 28/12 hari tu genap la usia ayahanda saya 54tahun. Mula-mula tu sambut kat umah je sebab aku dan adik2 dah p beli Indulgence sebelum ayah balik keje.. Artis jemputan hari tu cam biasa la.. Ucu's Family hahaha.. kalau ada dorang baru meriah dengan telatah Iman-Syifa...hehe Pas2, ayah ajak p makan KFC pulak..sambung kat situ..

The Moment

da family~

ha, ada nampak cam umur 54thn tak? uban pon tade taw..hehe

bucu sebelah sana tu Ucu's family :)

pegi Tesco terus nak beli barang dapur..

tak sangka pakcik umo 54thn ni ada nak kecik lagi..hehe

last skali smbut New Year ngn member =)

The Guys.

The Handmade cake by Nad.

The Love.

The Lake.

The all of us.

The outfit of that day.

p/s: sekian.

No comments:

Post a Comment