rEadEr :)

Tuesday, September 23, 2014

Laman Seni

hei beauties !

Are you Malaysian?
Are you Selangorian?
Have you been going to Laman Seni Sek 7, Shah Alam?

OMG! that place so awesome! FOR ME--

Tempat tu macam terlalu berseni. Mudahnya lah orang orang seni ni menyampaikan rasa cinta dan kreativiti dorang.. I have been there and I feel so MALAYSIAN!
Sangat sangat bangga dengan seni jalanan yang sesekali buat rakyat sedar diri yang Malaysia ni sangat awesome hakikatnya.
Cara dorang tu sangat halus sampai waktu tengok lukisan lukisan tu baru aku sedar, teringat dan tahu yang kita ada bilang bangsa, sedar yang kita bertuah sebenarnya, sedar yang kita boleh hasilkan apa apa sahaja setaraf dengan luar negara, sedar betapa kita tak menjaga dunia, sedar yang kita sedang berkongsi nikmatNya.

(Saat ini, hakikatnya aku sedang rindukan Melaka)

Merdeka lepas dah..
Tapi aku nak jugak ucap
SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN MALAYSIA YANG KE-57!!!
SELAMAT MENYAMBUT HARI MALAYSIA!!

Aku sayangggggg sangat sangat Malaysia dan sangat sangat bersyukur dilahirkan sebagai anak Malaysia :)

peace ^^,



ps: tolong layan gambar gambar aku yang ohsem ni--














No comments:

Post a Comment